loading...
تعمیرات تخصصی لپ تاپ مدرن
salmani بازدید : 53 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

پنل هاست به هاست بدون باگ اینجکت دیتابیس + پچ باگ امتیازدهی

 

سلام اینم پنل هاست به هاست بدون باگ اینجکت دیتابیس+ست شده با امتیازدهی 52 تایی و غیره...

خب این پنل رو با پنل قبلی تو بکاپ جایگزین میکنید و همون اس کیو ال های قبلی رو ایمپورت میکنید

البته بگم که هاست به هاست چیز خاصی نداره خودم شخصا خواستم ازش استفاده کنم ولی با باگ هایی که داشت 

و امکانات کم پشیمون شدم البته ویرایش کردم و الان واسه دانلود دارم میزارم این پنل به دست خودم ویرایش شده و زحمت زیادی روش کشیدم

البته مالک اصلی این پنل هاست به هاست هست ولی دیگه این پنل همه جا پخش شده و کاریش نمیشه کرد و به درخواست کاربران

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

 
continue
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تعمیرات تخصصی مدرن تعمیرات تخصصی لپ تاپ .مینی لپ تاپ . سرفیس تعمیرات تخصصی کامپیوتر . کیس مینی تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ ارتقا سیسم های خانگی ، اداری ،تخصصی مشاوره رایگان جهت تعمیر و ارتقا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    درصد خوبی این وبلاگ چند است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 373
  • بازدید ماه : 1,158
  • بازدید سال : 5,104
  • بازدید کلی : 929,587